Irländsk setter, gröt och vuxna Hanna

Pratade hundraser med Fredrik igår i bilen från Tessan. Jag sa att jag längtar tills jag kan skaffa hund, men det kommer ju ta ett tag tills dess.
Det blir en boxer eller en Irländsk setter.
Jag förklarade att Irländska settrar är ju lite som mig: glada, lättlärda och lite korkade.
Fredrik sa att jag inte var korkad hahahahah

Jag har lagat gröt i kväll, order från mamma. Det var bra för magen sa hon. Så jag har ätit det och ägg. Det var gott! Blir fler sådana tillfällen och som frukost då kanske, någon som vill smaka?

Jag känner mig vuxen, som jag landat i mig själv. Sen har jag blivit lat sedan nyår och har slutat att sminka mig.
Men ärligt ni som ser mig sån, ser det förjävligt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0