I like

Jag sitter här lite frusen (eventuellt fyllefrossa?) i Ollans röda skinnsoffa...mmm...lite sexigt ;o)
Gårkvällen skulle tillbringas på med öl på pub, men det blev att vi gick vidare till Herkules.
Jag gillar det stället skarpt! Men det är fan livsfarligt att vara där.
Vart man än tittade så mötte man ett par ögon som tittade nyfiket på en.
Villiga studenter överallt hahaha.
Hånglade lite faktiskt.. är ni imponerade nu, att jag hånglade med en kille och inte en hund?
Jag råkade stämpla en kille två gånger. Efter första gången bad jag om ursäkt jätte mycket.
Sen vänder jag mig om och gör om samma sak men mycket värre. Jag skämdes.
Men skrattade med mig och samtidigt har jag en som förföljer mig. Så Olivia och Sabrin upptäcker det och jobbar på att hålla honom ifrån mig. Han var verkligen som en igel!
En brud tyckte att jag skulle ringa henne oxå, smatidigt stod hon och smeckte mitt hår och sa att jag var sexig.
Jag stod helt paff och tittade på Olivia och frågade var det var frågan om.. Hon sa att det var för att jag hade mens. Så igår var jag som en löpande tik.. Hahah
Nej nu måste jag försöka bli lite snygg inför kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0