Huvudvärk men glad.

Igår vaknade jag som sagt helt nere.
Då blir det liksom inget bra på hela dagen i stort sätt.
Jag begav mig till jobbet tidigare pågrund av att jag hade inget bättre för mig hemma.
Gick till jobbet med mitt dåliga humör och jag var så trött.
När jag kommer fram och går utanför dörrarna vid alla kontor så ropar Agneta in mig (våran personalchef)
- Hanna kan du komma in här? har du gjort något med håret, färgat det eller så?
Jag nickar lite chockat...
Framme vid hennes dörr står Friberg och Agneta slänger ut sig:
- Jag hittade Hanna så jag tänkte att vi tar två flugor i en smäll.
Jag förstod inte riktigt vad som höll på att hända.
Friberg tittar på mig och säger:
- Är du nöjd så är vi nöjda.
Och sträcker fram ett brev.
Då förstår jag och jag får nog Windys just då största leende på läpparna.
Det var beviset på att dom vill ha mig kvar, det var mitt kontrakt på min tillsvidare anställning :o)
Så nu gott folk är jag hundra på att jag kommer att få min första semester i sommar och jag längtar!

Tyvärr förstod jag inte riktigt igår vad som hade hänt och mitt dåliga humör fortsatte resten av kvällen.

Men idag vaknade jag med en rätt illa huvudvärk, men helt lycklig och jag förstod vad som hade hänt igår :o)

Jag är tillsvidareanställd :o)

Kommentarer
Postat av: emma

Grattis Hanna =)

2008-03-19 @ 21:36:31
Postat av: Hanna

Tackar :)

2008-03-20 @ 01:27:04
URL: http://dimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0