Flytt, Micke och Jens.. hahah

Nu är jag färdigflyttad, nu är det bara att ta nya krafter för att få ordning på allt.
Jag har kartonger och kasser överallt känns det som. Men det är nog inte så farligt egentligen. Plockade i ordning och ställde allt lite snyggt och plötsligt kändes det så mycket.
Sen är det ett krafttag till att fixa sovrummet snabbast möjligast.

Micke Hidsjö var här igår. Det var så himla roligt att träffa honom igen. Blev så glad då för några veckor sedan och jag fick ett mess från ett okänt nummer och det var han. Jag tror inte han vet hur mycket han hjälpte mig då när John hade gått bort. Det var höstterminen efter det hade skett, alltså typ 10 månader senare. Men han pratade lite hur hans bror mådde efter att John lämnat oss. Han vågade liksom prata om det med mig. Vi åkte runt i västervik och jag visade runt typ. Jag har alltid älskat att åka bil sent på kvällen, helst på natten. Åka runt och titta.
Sen blev vi hungriga och gick in på hemköp och köpte revben, potatis sallad och godis. Det var lagom sen satte vi igång Juno.  Micke sa innan att han skulle somna om vi satt igång en film. Jag höll på att somna flera gånger men jag höll mig vaken faktiskt hela filmen ut, men Micke somnade när det var 10 min kvar. Hahaha.

På tal om Juno är det en grymt bra film som jag är väldigt faschinerad över. Jag skulle lätt kunna se den ikväll igen. Då är den bra och verkligen tilltalar mig. Se den!

Jaha och vad gör jag nu? Sitter och väntar på Jens. Han ska komma hit och mysa med mig. Käka lite och titta på film innan jag sen ska gå och jobba på stadt.  Har blivit insatt på schemat igen, så nu jobbar jag varannan helg mars-april.
Jag ska vägra att kliva ur sängen i morgon, jag ska strejka. För i morgon förtjänar jag sovmorgon hur länge jag vill.
Jens har lovat att hålla fast mig också, så nu får han hålla sitt löfte ;o)

Nähä, undrar vart han håller hus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0