Fil och proviva resten av veckan.

Jag har fått magkatarr igen.  Stavas det så?
Men jag får väl skylla mig själv när jag inte sover på nätterna och när jag går upp tio i fyra på morgonen.
Har sovit 7,5 timme sedan måndags morse och inte ätit som jag borde så jag fattar ju varför min mage strejkar.
Asså det är ju inte så att jag måste gå på toa stup i ett. Men helvete vilken jag kramp jag fått i mellan åt idag.
Och magen har bullrat och pratat som fan. Den var som en ballong efter maten. Helt uppsvälld, men kändes samtidigt väldigt tomm. Konstig känsla.
Frågar ni mina arbetskollegor är jag ju självklart gravid :o) Puckona.

Men det är väl klart jag inte vill sova när man har besök...väldigt trevligt besök.
Hmm kanske värt att magen bråkar lite?
Tur att han inte kommer ikväll, risken är att jag blir för van. För det är lätt att vänja sig, och då blir det tomt dom ensamma kvällarna.
Det skulle vara otäckt.

Nu ska jag in i en dusch, sen över till hemköp och bunkra med fil och proviva för resten av veckan. För något annat tänker jag inte stoppa i mig.
Bra bantningskur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0