Bloggar jag följer:

Här är bloggarna jag följer varje dag:
Nu är det inte i någon som helst ordning, så det är ingen lista vem som blir läst först eller som är bäst.
Hoppas jag inte missat någon, säg till isf.
Självklart trillar jag in hos andra oxå och listan kommer att bli längre.

Av en slump landade jag hos denna tjejen, hon är grym:
www.roockstar.net
Ellinor, vän från vimmerby. Hon är ball!:
www.thehappysinner.bloggie.se
Stressbollens blogg (hans order att bli kallad stressbollen, tada han är avslöjad):
http://profiler.aktivhund.se/put/blogg.aspx
Sara, vimmerbyflicka:
www.donotlietomeanymore.blogg.se
Sandra, en av landets snällaste människor. Vän från högstadiet:
www.superdanil.blogg.se
Två underbara tjejer som skriver om allt, mina förebilder inom bloggvärlden:
www.twoforone.blogg.se
Hamnde hos henne via twoforone, jag tycker hon är rolig:
www.lovelyn.blogg.se
Sveriges strösta bloggar, följer henne för att hon är allt jag inte är. Det är som att komma till en ny värld:
www.blondinbella.se
Vimmerbytös:
www.stellarun.blogspot.com
Emma, vetlandatös
www.orkide86.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej söt! vad glad jag blev över att vara på din lista. kan juh säga att du är på min :)

2008-03-22 @ 13:18:57
URL: http://superdanil.blogg.se
Postat av: Put

Jamen när du bloggar om lycka så e det juh inte så svårt att lista ut att det e ja som e stressbollen då... cs snart...

2008-03-22 @ 15:19:09
Postat av: Hanna

Sandra: Hehe va kul! känns kul att vi har lite kontakt.

Put. Hehe lite sant :) Men Lycka är ju ett lyckopiller bara genom att befinna sig här i lyan, så jag kan inte låta bli.
Så jag ser fram emot när ni kommer Stressbollen och Lyckopillret :O)

2008-03-22 @ 16:03:47
URL: http://dimba.blogg.se
Postat av: Put

*skrattar* för att klargöra för alla läsare: Lycka e min hund, inget narkotiskt preparat...

2008-03-22 @ 19:03:32
Postat av: lovelyn

Åh, vad glad jag blir över att vara med på din lista över favvobloggar! Jag lägger självklart en länk till din från min =)

2008-03-25 @ 10:47:23
URL: http://lovelyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0