Beslutångest AB

Först: Det jag menade på min kommentar till Blondinbellas länk var: Hon är allt jag inte är och någonsin kommer att bli.
Visst jag gillar kläder, skor och har blivit en sucker för kläningar. Men det är inte mitt liv.
Jag kommer aldrig bli en "veromodabrud" på heltid. Never ever. Jag nöjer mig med att vara det på lördagsnätterna.
Hon älskar förslag på hur man lyckas att gå en hel dag i högklackat utan att få ont.
Jag älskar förslag på ett par bra jobbarbrallor/mysbyxor.


Jag satt nere hos Ted och pratade lite. Så frågade jag om han skulle ha något emot att titta till min blivande kissunge på helger om jag inte är hemma och så. Till svar fick jag: Jag kommer att kela med den en massa.
Jag blev så glad, jag tar aldrig något sådant förgivet
Så jag passade på att fråga: Så om Put och Lycka kommer hit kan hon vara hos dej då, så jag slipper stänga in henne på toan?
Och det var inga problem, min katt har fått en pappa :o) Jag blev jätteglad.
Jag gick upp till mig och skulle sätta mig och skriva om det tänkte jag. Men jag kollade på mobilen lite fort och ser ett missat samtal från just Put.
Ringer upp och nu har han gett mig en hel myrstack i huvudet.
Han ska iväg på kurs och han kan inte ta med Lycka, så han frågade om jag ville ha henne.
Det kändes stort.
Men.
Jag är inte så säker i hanteringen av henne, det enda jag vet är att hon är duktig på att hångla som jag sa.
Lycka är ju inte som alla andra barn.
Inte Put heller, det är därför som dom är ett så bra radarpar :op
Men i för sig. Tror Put att jag kan, så borde jag tror på det oxå.
När jag hade Kitty så hade jag ju haft henne dagligen och kände henne lika bra som om hon vore min egna.
En barngrind skulle vara bra oxå, för ibland kommer Ted hem tidigare. Hur reagerar hon då?

Jag och Ted insåg nyss att jag måste ställa klockan tidigare än vad jag redan gör isf.... gaaaad... typ 03.15 för att hinna vakna,  göra frukost och gå ut och gå ordentligt. 
Det är ju därför jag inte skaffar hund idag. Jag skulle kunna ha hund, trotts skiftet om jag hade någon jag litade på som ställde upp, en dagmatte helt enkelt.
Min moster står ju på tur för det, men hon kommer inte till stan för om ett par år :o(

Jaja det tåls att tänka på...vi kommer nog fram till något bra sen
 

Kommentarer
Postat av: Put

hahaha vadå.... hur e ja då??? *ler* din jävel asså, nu har du mkt att förklara ;)
Hon kommer morra på Ted...

2008-03-23 @ 19:25:28
Postat av: Hanna

Put:
Du är inte som alla andra barn, kort och gott :o)
Hahaha stackars Ted.

2008-03-23 @ 20:41:27
URL: http://dimba.blogg.se
Postat av: Anonym

haha. söt då :). jag tror inte att du vill vara som blondinbella! jag gick bara in på hennes sida och blev så otroligt trött på en gång :). haha. jag var bara tvungen att skriva lite om det :)

2008-03-24 @ 11:54:50
URL: http://superdanil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0