Mitt råtthål

Sitter på msn och skriver med M. Han har umgåtts med sin vän som jobbar på plastavdelningen på Windy ikväll. Dom hade pratat lite om mig att jag isolerade och spacklade.. hmm... Herr M har fattat lite fel. Men men det är en annan historia.
Han la den bästa kommentaren om vad jag gör på mitt arbete:
Hon springer upp och ner som en sketen rått ur det där hålet

M säger:

skenat som en rått uoo och ner ut båten idag... älskar ******* kommentar förrut

Fröken H säger:

vad?

M säger:

sa att du specklade i förpiken

Fröken H säger:

specklade?

M säger:

spacklade

M säger:

nähe sa han, hon springer upp och ner som en sketen råtta i det dät hållet...

Fröken H säger:

Det är fan sant.. när spacklade jag?

M säger:

nää sa fel, isolerar menade jag..

Fröken H säger:

Hmm men det gjorde jag kanske i måndags

Fröken H säger:

eller förra veckan

M säger:

ja han sa att n inte fick göra det va ju hans jobb

Fröken H säger:

Och isolerade? Jag satt en isolerad acslang

Fröken H säger:

du är så förvirrad

M säger:

hmmm

Fröken H säger:

:P
M säger:

tack för den,,

Kul inlägg va? Ni skulle varit där, det är mycket roligare så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0