Don´t hate me!

Jag har inte skrivit ett ordentligt blogg inlägg på länge jag vet..
Bara halvflummiga, men det är ett tecken på att jag vill men inte pallar att spä ut allt.
Jag vill inte att något ska bli fel och missförstås över det jag känner och tycker just nu.
Men jag jobbar på att hantera olika känslor och jag orkar inte riktigt ta tag och prata och skriva om det.
Enda personen som faktiskt fått höra något om det är Zanna. Hon har ett humm.
Men jag har valt att försöka att inte älta, för detta har jag egentligen ältat för flera månader sedan.
Men jag bryter och inser lite fakta i visa relationer.
Relationer på olika plan
Men jag kommer tillbaka.
Som Hanna
Eran ärliga Hanna och allt det där jag är.
I be back.
Don´t hate me.
Tills dess får ni lite konstiga inlägg och bilder.
Blir det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0