Hannapanna

Olivia är här och Kitty såklart. Vi har varit hos Lisa idag. Där var även såklart Bosse och Max. Men sen hade dom besök av Mamma, moster L, Kent, Bernt och Adam.
Jag är alltid fin i mun, eller jag försöker när mamma och någon moster är i närheten.
Kitty och jag har busat massor. Kitty är en boxer med mycket dregel till över. Lite av det hade hon delat med sig på mitt lår, nära fröken musen.
Olivia och alla sitter vid utomhusmöblerna och så kommer jag fram. Alla sitter och jag står.

Olivia: (pekar på mina små vita fläckar) Men Hanna vad har du gjort där?
Hanna: Det är din hund som dreglat.
Olivia: Det tror jag inte på.
Hanna: Nej det var jag som la en sats på mig själv där innan.

I samma stund som dessa små grodor hoppat ut från min mun, inser jag vad jag nyss kläckt ur mig. Titta på mamma och moster L som sitter lite smått chockade. Eller kära moster var väl mest chockad. Övrig atittade på mig med ett stort leende.

Det är inte hälsosamt att umgås med mina arbetskamrater. Jag blir ju som dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0