Frippans barn

Chefen har varit barnvakt åt Tösen.
Hans son är häftig. Dom var här och lämnade henne idag och ger kommentaren till mig när dom ska gå:
F: - Jag trodde inte att tjejer kunde bygga båtar.
H: - Trodde du inte?
C: - Och hon är duktig på det.
H: - Jag har till och med gått en skola där man lär sig att bygga båtar.
F: - Har du? Har du det pappa?
C: - Nej det har jag faktiskt inte.

Sen kommer Friberg och barnen ner till jobbet. Friberg ska göra något ärende där och hans barn frågar mycket. Pojken är fortfarande fascinerade över att jag bygger båtar.

F: - Är du bättre på att bygga båtar än pappa?
H: - Jag vet inte, jag har aldrig sett din pappa bygga båt.
F: - Har du inte?
H: - Nej. Vad tror du då?
F: - Jag vet inte.
 
Han är cool. Frågar man inte, får man inget veta heter det väl? Flickan är också väldigt söt.

Jag gav dom världens största godispåse som tack för kattvakten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0