En olycka kommer aldrig ensam

Igår drack jag och Ted vin. Jag drack typ 3 glas...wow. Jag som varit off.
Jag har varit lite osocial i några dagar pågrund av vissa saker.
Men det är fan sant det där att om man råkar ut för något tråkigt så händer det tio saker till som inte direkt är uppiggande.
När man träffar någon så kommer 3 till.
Ger man upp en så försvinner resten oxå.
Igår fick jag såna jävla spydiga kommentarer som var galet onödiga. Jag fick tre stycken olika av olika personer.
Sånadär som faktiskt gör ont.
Så efter att hållt mig borta från världen i några dagar och så vill jag ut och hälsa på den. Så ger världen en bara skit.
Vad innebär det? Att jag ska hålla mig inne resten av veckan och fortsätta mitt osociala liv?

Så helvete heller!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart du inte ska hålla dej inne. Ut å ha kul. Ja å tjejerna kommer till viken imorn å stannar hela helgen. Hoppas vi ses nått:)

2008-07-24 @ 23:17:42
Postat av: Tommy

Det finns nog många som tycker om att du är ute och är social:)

2008-07-26 @ 00:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0