Dagenefter ångest?

Va det jag hade igår?
Jag satt och tittade på jobb, behöver jag något nytt?
Ringde Olivia och när jag hörde hennes röst så brast jag ut i gråt.
Hon är bra på att ta hand om mitt hjärta.
Om jag skulle få för mig att flytta, så kanske til Lund?
Lund är mysigt och där har jag ett par delar till mitt hjärta.
Eller Norge och flytta iväg för att tjäna pengar och kunna ha kvar min underbara lya.
Men vill jag ge upp detta jag har idag för att chansa?

Det tåls att tänka på.

Så som jag var igår, när jag är sån.
Då behöver killen som vill dejta mig kunna sätta mig ner.
Få mig att slappna av och fundera och se vitt istället för svart.
Jag behöver någon som får mig att tänka efter.
Och utan att ställa krav.

Ställ krav på mig och pressa mig och jag går. Jag går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0