Sorry

Jag minns inte när jag satt vid en dator senast. Jag har sjukt mycket att uppdatera om men inget jag kan göra just nu.
Jag har inte glömt bort min blogg, jag saknar den :o(

Det senaste och största just nu är att jag är bjuden på bal av Fille. Så på torsdag åker jag till stockholm och tillbringar helgen där med vals och ettiket träning, cocktailparty och bal med massor av regler. Men sjukt kul ska det bli och jag har fått låna Annas klänning och den är så himla fin. Balens drottning? Hahahahah

Ha det fint så ska jag uppdaters om: Min minigris, 3 månadersmötet, Stadt och säkerligen mycket mer.. Kanske ska skriva om min och Zannas disskution om Rolle utan kläder då med Hahhaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0