Att så lite gör så mycket.

Jag känner mig avslappnad och glad idag.. som ett litet lyckorus som drar igenom kroppen.
Jag måste säga tack. Tack för att du finns. Du är en sån där bra person som får mig att slappna av.
När jag åker med dej känns det inte som att jag måste vara skit intressant hela tiden, det duger med att jag är.
Att få ligga på en soffa utan som helst några krav mitt ute i skogen är helt jävla underbart! Bara realxa och jag känner att för varje gång vi ses desstu mer slappnar jag av men det är ävl inte så konstigt heller, man lär ju känna varandra. 
Så tack. Du är bra.

Jaha jag lovade att uppdatera om lite saker....

Jag har fått en minigris, jag har haft honom i 2 veckor nu. Han är lite korkad men snäll. Hahha. Nej men seriöst. Jag har fått en kille som går brevid mig nu. Så jag ska lära honom allt jag kan. Holma på jobbet tyckte dock att han svankade dåligt när han stod och putsade på något för det är ju jag en jävel på sägs det. SvankHanna. Men det går okej just nu, men det kommer att nog gå skitbra.
Har även haft mitt 3månaders möte nu på jobbet. Det är ett möte där man blir uppdaterad när halva tiden på provanställningen har gått hur man ligger till vad dom tycker och så. Mitt möte varade i knappt 5 min och jag fick bara positvia ord, inga negativa överhuvudtaget. Fick beröm för att jag tagit tag och byggt skydd till förpiken när jag inte hade något att göra och så där.
Friberg uppmuntrade mig till att söka jobb i Norge i går. Inte för att han vill bli av mig, inte för att jag nämnde något om det. Han tyckte att jag skulle passa på när jag var ung. Hehe tanken har varit lockande många gånger. Men jag vill nog vara här ett par år först.
För första gången är jag på en arbetsplats där jag känner att shit jag skulle vilja jobba här ett tag och sen skulle jag lätt tänka mig att jobba som gruppchef faktiskt.

Just det jag är grek och gruppsexchef, fråga inte.

Ha det gött så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0