Vet du vad?

* Att idag började jag på skift. Klockan ringde 03.50 och jag var tvungen att övertala mig själv att verkligen att vakna.
* Att den 1 mars bor jag i en underbar tvåa.
* På lördag ska vi iväg på pumpen. Lina bad mig att fixa sovplats...hmmm fy dej Lina.
* Att jag sitter med min alldeles egna dator framför mig så jag är verkligen skit glad.. Så nu kommer bloggandet att verkligen bli bra och mycket.. Så håll er i nu jävlar ska den bli bra, riktigt bra.
* Mitt senaste eller mina senaste smeknamn är: specialbarn, prinsessan på ärten och prinsessan med stjärten.
* Att nu ska jag få igång msn...
* Att vi har en låt? Nej det vet du inte, bara jag som vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0