FlyttarHanna

Japp nu flyttas det igen! Jag ska bege mig kanske hela hmmm 100m och bli granne med Ted.
Det ska bli så himla skönt att få bo större är trött på smålägenheter. Gillar att ha lite yta att röra mig på.
Tyckte att min och Rubens tvåa var liten oxå. Hmm undrar hur stort jag vill bo när jag flytta ihop med någon? Iaf en trea tror jag... Så man kan komma undan varandra lite.
Nu ska den här lägenheten bli som jag vill! Jag ska lägga ner tid och pengar på att måla och tapetsera den. Fredrik på jobbet ska hjälpa mig med en fondvägg har han lovat. Jag vet redan vilken jag ska ha tror jag om den finns kvar på rusta. Någon som är sugen på att följa med mig att shoppa tapeter eller först och främst köpa lite flyttkartonger.
Mamma tyckte att det var onödigt att packa ner lägenheten eftersom det är så nära...Men jag ska packa ner duktigt så att jag kan måla och fixa utan att massor är i vägen.
Så den 1 mars flyttar jag på mig igen.. hahahah
Funderar på en bäddsoffa, någon som vill bli av med sin? Äsch jag är ju rätt kräsen.....

hare fint. Nu är det kladdkaka som gäller Max fyller 6 år, stora killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0