Flyttardag och vår i magen...

Ja idag lämnar jag min lilla lägenhet, men ack så mysiga.
Det känns nog mest skönt, men lite vemodigt.
Ska bli skönt att slippa tänka på om man är påklädd eller inte när man går förbi fönstrena.
Det ska framförallt bli skönt med större.
Och vet ni? Det ska bli skönt att flytta ifrån minnen.
Det var det jag gillade med Köningsmarksgatan, jag hade inga jobbiga minnen därifrån.
Jag är verkligen glad att jag ska få göra som jag vill oxå i den nya lyan, ska bli sjukt skoj.


Idag har varit en fin dag. Jag har tänkt på dej titt som tätt och då ler jag för mig själv.
Du finns med mig väldigt mycket i tankarna om dagarna och jag vill att det ska bli lördag helst idag.
Tyvärr kan man ju inte bestämma det, tur att lördag är om två dagar :o)
Du är mysig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0