FAN OXÅ!

Du står i kö, och din köplats är nummer ett.

Fan fick fylla på glocalnet kortet jag lånat av Bosse för att ringa tre och undra vart fan min pukkod är. Det visar sig att tre inte får skicka ut den om dom inte pratar med ägaren av kortet/mobilen, sen måste man ge dom en kod som står på simkortet.
Hur i helvete kan dom du säga till F att dom skickar koden till mig???
Jaja koden kommer i morgon eller i övermorgon.

Just nu ringer jag ikea som en tok för att fixa med min säng till i morgon. Leverantörena kan ju inte få tag i mig. Så nu har jag säkert hört ca 100 ggr meningen: Du står i kö, och din köplats är nummer ett.
Tanten låter trevlig, men jag vill hemskt gärna strypa henne förtillfället.
Forss ska komma hit oxå och jag skulle städa och duscha innan.. helvete.. nu får jag lukta illa när han kommer..

Var ju i Vimmerby igår, mycket trevligt må jag säga.... ser fram emot lördag... du är mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0