Det är vår!

Jag gick upp till hemköp för att handla för en stund sedan och jag gick i bara myströja. Det är varmt ute :o)
Tänkte på det i natt när jag gick hem oxå.

Igår fick jag ett mess:

Jonas Windy.
Tja. Kan du komma till mig direkt när du kommer till jobbet? Det är rätt viktigt.

Tror ni att jag kom med magont till jobbet. Jag byggde upp en bild om det värsta som kunde hända: Att alla nyanställda skulle få gå hem. Men så var inte fallet. Istället bara för att det har gått bra i båten och för att vi har limmat fast durken, satt fast byrån och träskottet bakom så har kunden ändrat sig och ville i stället för att ha teak med matta, nu ha körsbär. Så igår fick jag börja med att bryta upp hela durken och allt. Skrapa bort all simson och sen börja om med den nya durken som är svårare och känsligare. Det tog hela kvällen och blev inte riktigt klart med inpassningen, så jag hoppas att Sammy har fixat klart det och att det har gått bra för honom.
Kanske visa ord är som kinesiska för en del, men jag tror att alla fattar att det är jävligt mycket jobb med allt detta.

Över till våren.
Nu vill alla träffa någon och gå på mysiga promenader med. Jag nöjer mig med en skogspromenad med stressbollen, där det inte är några krav alls.  Gå helt tyst och njuta av vädret och naturen. Jag älskar det.
Jag har tänkt på en sak: Tycker du att jag är tråkigt tyst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0