Vårkänsla!

Wiho äntligen är våren här! Dom första snödropparna har kommit, solen lyser och gräset är fint grönt.
Snart är det påsk och påskharen kommer med ägg....eller vänta lite nu...
Det är julafton först visst, i morgon. Vart är julkänslan? Och vart fan är snön? Syster har en julgran som lyser och massor av julmat i skafferiet, jag har en gosig katt i knät som sover och Lisa gör julgodis. Julkänsla tack. Snälla?
Jag fick mina julklappar i söndags av mamma och Lasse. En porrig plånbok i rött lack (nej inget jag hade valt själv), 4 fina vita kaffemuggar, en vetekudde (det var ren lycka), och så världen finaste knästrumpor som jag förmodligen kommer att flytta in i.
Detta räcker gott för mig och fler klappar än så får jag inte i år och det spelar ingen roll. I morgon myser jag med min familj och det är det som är huvudsaken faktiskt.

Angående den nya bloggen föresten. Jag ger ut adressen runt nyår typ, jag ska ju använda denna tills dess. Få vara patetisk ett tag till om jag känner för det.

Nu har jag ont på skinkorna av köksoffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0