En knäpp syster

Jag har sovit till elva idag!! Jag har sovit jääääätttte många timmar :D
Jag har drömt om det  jag saknar mest i hela situationen, undrar om det finns möjlighet till det.. hmm..

Lisa ringde och väckte mig. Min fina syster. Hon var stolt över sig själv för igår hade hon städat, fixat en utomhusgran ocg bakat och allt vad det nu var hon hade gjort. Ska bli mys att träffas i morgon :)
Hon påpekade att Adam var singel och att det var  en bra kille. Adam är Bosses son, och Bosse är Lisas man. Alltså mitt styvsyskonbarn, jag är Adams styvmoster. Låter helt logiskt.
Lisa varnade mig dock, jag fick inte såra Adam. För Adam skulle inte såra mig. Jag var den dåliga av oss. Tack älskade syster.

Men ni ska veta gott folk att jag är inte på jakt efter någon ny, ville ju inte träffa någon innan heller. Det var ju bara en slump att jag träffade A kan man ju säga. Jag har ingen energi för någon/något nytt och dessutom vill jag det inte.

Kommentarer
Postat av: millianius

saknarej koffis

2008-12-01 @ 18:46:28
URL: http://royaltreatment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0