usch så seg

Jag är seg idag. Jag stod konstant från 18.00 till dess att jag gick hem vid 04.30.
Så det ser lite ut som jag blivit påsatt i röven när jag går för att jag är öm i benen.
Jag har inte orkat göra ett dugg idag, borde väl vandra in i en dusch. Sov till ett, så det var oerhört skönt att bara få sova ensam i en lya utan en massa folk och katten väckte mig inte heller.
Marcus kom förbi med sin laddare till mobilen innan idag och han tyckte tydligen inte att jag var sexig alls. Haha. Jag var risig och seg. Fast han har sett mig värre. Tänk va galet bakfull jag var i somras. Då var jag ingen vacker syn. Spydde och sånt elände.

I fredags när jag jobbade så hade jag ont i svankfan, men  hade även lyckats få ont i hela höger axeln och upp på halsen. Då kom A in i baren och gav mig massage och herregud. Det släppte. Han lyckades verkligen få bort något som tryckte. Tack!

Nej nu ska jag fan kamma till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0