Ni är fantastiska

Glöm min klagosång! Jag känner mig helt dumihuvudet när jag klagar när jag har världens bästa vänner runt mig.
Dom ställer upp och gör sitt yttersta för att jag ska komma ifrån Västervik och Småland. Jag hade planer på att söka jobb på McDonalds här i stan. Zanna tyckte att det var tragiskt, så hon har fixat lite nummer till mig nu.
Therese skulle fråga runt lite i morgon och hon och jag skrattar bara åt tanken att kanske vara i samma stad igen.
Jag kan verkligen åka vart som helst i Sverige så länge jag har ett jobb just nu och det är ett stort plus att någon av mina vänner säkert kommer vara i samma stad.
Jag har helt fantastiska vänner runt mig, jag vill inte nämn massa namn så att jag inte glömmer någon.
Men ni har ikväll iaf gett mig lite nytt "go". Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0