För det allra första: Jag är sur

För det första så fick vi 4 timmar mindre än det var lovat från början (ja det var skönt men samtidigt, jag behöver pengar)
För det andra så var det rätt dåligt planerat
För det tredje så ansvarade vi personligen för att det blev rätt i kassan (det var verkligen skitnoga)
För det fjärde så skulle det var 5 personer i diskplock (jag stod ensam i två timmar med en fullsmockad bardisk och fick be gästerna hämta hjälp åt mig!?!)
För det femte fick vi infon att vi skulle total städa hela lokalen (Nu är jag kinkig, ja det är logiskt att det ska göras)
För det sjätte så stod jag ensam i min bar och var stenhård med kassan och dylik, bjöd ingenting och lyckades få ihop över 500kr i dricks ensam.
För det sjunde så fick jag inte med mig min dricks hem för ifall det felade i kassan så skulle dom ta ifrån den ( Då har tex Niclas ifrån mitt högstadie dricksat 50kr speciellt till mig och flera andra)
För det åttonde är jag bitter för jag hade räcknat med att få lite extra pengar, om det så hade en hundralapp hade det varit mycket för mig (jag är ju som sagt arbestlös)

Klockan är nu tio över sex och jag ska sova så jävla gott, precis som Kalle och Andreas gjorde den där natten enligt A-C.
Kan man ringa henne nu?... Näää

Kommentarer
Postat av: fuckartletsdance.blogg.se

fy faaaan va träääligt :P

2008-12-29 @ 17:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0