Värme!

Det var en gång en liten flicka som hette Hanna som tyckte om landet även på vintern och stod ut kyla.
Nu finns det en äldre Hanna som har varit nära i två dygn att frysa ihjäl ett antal gånger.
Så nu är jag väldigt lycklig över att vara i stan igen. Jag skojar, jag gillar landet på vintern också.
Så länge det finns värme i huset ordentligt.

Ikväll är det jobb som gäller. På Bryggaren, det ska bli kul. Ska ju jobba med gänget ifrån stadt.Först skulle vi ha börjat redan vid 16, sedan 18 och nu är 20 som gäller. Är väl på gott och ont. Förlorar ju en del pengar på det, men blir lättare att hålla fokus. Ska bli en spännannde kväll iaf.
Känner mig rätt säker inför kvällen och det kanske är dumt?

Jag ska iaf sova idag, är trött. Så att jag orkar med natten. Bakom baren ser man alla snyggingar på ett nytt sätt eller jag inser att jag missat rätt många i stan och jag gillar ögongodis. Det gör jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0