Sveriges baksida

Jag befinner mig i skuggan av Sveriges framsida Göteborg, alltså så är jag i Stockholm.
Vad gör jag här?
Sover, äter, glor på Stargate och hostar och snorrar.
Jag var duktig och inte tog med mig min dator, det är rätt skönt måste jag erkänna.
Lånar den här datorn lite till och från, mest kolla lite vad som hänt i världen.
Jag skulle egentligen ha dödat bloggen i natt typ, men pågrund av att jag begav mig hittåt så skjuter jag upp det.
Beger mig till Nypan på fredag igen, så det är väl dags att maila chefen på Tellus.

Jag ska göra en töntig lista med nyårslöften och sånt.

Ha en underbar kväll.

Jag ska tillbringa min med Tacos och TV, passar utmärkt,

Gott nytt år, Välkommen 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0