Svankfan

Nyss hemkommen. Har galet ont i ryggen, framförallt svanken nu. Nej det är inte på grund av konstiga sexställningar som visa säkert gissar på. Jag har inte ens haft sex. Men jag har legat för mycket och konstigt med mig själv (ja det lät ju redan jävligt mycket bättre hehe) Jag saknar min säng, den skulle ta hand om min kropp. Det skulle den faktiskt. Och jag skulle rulla runt och mysa med alla min kuddar och mitt täcke och bara bo i den en vecka.
Annars kanske ett annat alternativ är motion? Gå och simma och lite sånt spännade. Vem vet.

Praktiken har gått bra. Karin min handledare är duktig och har jobbat som bartender i minst 20år, det säger en del. Så jag kommer nog lära mig en del genom att gå brevid henne. Gick hem halv tolv, fanns inte så mycket mer att göra liksom. Gick förbi Morella och där stod en ensam Jonas och spelade för ett tomt dansgolv, herregud! Gick in och snackade en stund, jobb som vanligt var samtalsämnet. Frågan är varför han inte själv blir krögare när han kan klaga så mycket. Är han kanske rädd för att misslyckas?
Vem vet.

Ser fram emot att jobba i helgen och jag ser fram emot måndag. Lovar ni att hålla tummarna för mig då? Det kommer bli ett stort och bra kliv för mig om jag skulle få det. Verkligen galet bra och spännande.

Nej nu är jag trött och i morgon måste jag upp och packa och sånt spännade. Jag har ätit bröd idag, min mage är verkligen ypperlycklig över det.

P.S Idag har dagen varit i Johnstecken. När jag jobbade idag så var det en trubadur där och han sjöng Johns och min låt. Jag var nära på att gå ur baren och gömma mig i köket. Det var jobbigt men samtidigt skönt. Min John är bäst! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0