sola

Jaha solning snart, sista gången för veckan kan man väl säga. Skönt att var lite fräsch.

Drömde konstigt i natt, John var med. Det är rätt skönt att ibland se John i drömmar, även om det händer sällan. Han står brevid en och man kan titta på honom. Oftast är han väldigt lång i drömmen, som är konstigt eftersom jag idag skulle vara lika lång, om inte längre än honom. Men drömmen visar väl bara att jag är lillasyster och att jag ser upp till honom. Jag saknar honom. 6år på annandagen är det. Herregud.

Ikväll börjar min praktik, det ska bli spännande. Måste fylla i min lilla svart lite mer bara så att jag har facit i fall att. Behöver den på fredag med, gisses om jag kommer vara nevös då! Jag hade fatttat som att det skulle vara runt 45pers. Inte för att jag fattat vad det ska vara för ståhej över huvudetaget, men nu säger rycktet att det ska vara mellan 80-100pers. Det ska ju bli jävligt spännande isf. Jag ensam i baren kan bli en syn då.
Ska upp på förra praktiken en sväng oxå så att dom fyller i ett papper åt mig där som måste lämnas in till barhitler.

Jag är fortfarande faschinerad, och det är ju inget bra.

Kommentarer
Postat av: Åsa Windy

Hej! Vart jobbar du på Fredag? Windy har ju julfest, kan ju vara kul och komma och bli serverad av dig!!!

2008-12-10 @ 15:55:53
Postat av: Lisette

De som tror på övernaturligt och förra liv och så:

De säger att det är i drömmar andarna kommer för att besöka oss (även om de är längre än va de va=))

2008-12-10 @ 16:27:58
URL: http://www.lisette.devote.se
Postat av: Hanna the Dimba

Hejsan Åsa!

Ja jag var nere en sväng på Windy i tisdags. Tyvärr tyvärr så jobbar jag i Nässjö den kvällen, jag blev jättebseviken när jag insåg det. Du får komma in och ta ett glas ikväll eller på lördag :)

2008-12-10 @ 16:28:57
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0