Nervös för kvällen

Det märksa att jag har mycket tid över va och att det snurrar i mitt huvud?
Jag spottar ur mig inlägg.
Om en timme så kommer jag säkert ta på mig skor och sånt för att bege mig till Vetlanda och vara med mamma och handla en sväng innan tåget går emot Nässjö. Spännande.
Jag är nervös som fan, detta kommer bevisa hur kaxig jag kan vara på måndag. För blir det mycket folk ikväll och jag klara av det fint. Så kan jag vara stolt på måndag när jag går på intervjun, annars får jag väl le och fjäska lite.
Nej men jag är grym på att prata bra om mig själv när jag känner mig säker i något, när jag vet att jag kan.
Kunskap är makt sägs det ju.
Men vi får se, jag uppdaterar i morgon.

Ha en fin fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0