Kvällens roligaste

I början av sommaren dejtade jag M, han som gav mig årets största sugmärke på halsen (ja han är en fjortis)
Vi dejtade bara ca två veckor innan jag insåg att njaa han var nog inte killen för mig. Men jag hann på denna tiden träffa hela hans familj (andra gången vi sågs och alla var vi fulla)
Men vi har varit vänner sedan dess och i höstast var vi ute och gick och det var han som påpekade vilken rolig svamp det var på backen. Jag trodde han skämtade om det, då det var en flugsvamp. 
Men icke, han visste inte vad det var.
Han har varit lagom mobbad sedan dess och det har varit en rolig historia att berätta för folk.
Pågrund av att jag lämnade honom och han var ledsen på sommaren pågrund av det, så har inte jag varit populär hos hans mor. Jag sårade hennes lilla pojk. Men jag ska inte säga något, jag förstår.
Marcus försökte en dag när vi skrev över msn och jag mobbade honom som vanligt för flugsvampen söka lite förståelse hos sin moder.
Gissa resultatet?
Japp, hon började också att mobba honom för detta.
Det är julafton idag, Marcus får paket. Han får ett hårt paket som innehåller en bok. En svampbok.
Vem är lagkamrater nu då? Mohahahahaha!!
Dessutom går hon tydligen runt och säger att jag är en bra tjej.
Tror ni hon smuttat för mycket på starkglöggen?
Jag misstänker det starkt faktiskt.



Kommentarer
Postat av: arne anka

han va en 14is som gjorde det, du va en 11is som tog kortet :p

2008-12-27 @ 05:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0