Intervju

Jag kom fram till Nyköping rätt sent igår tillsammans med Zanna och Marcus. Marcus åkte vidare till Stockholm såklart. Efter en bilfärd med mig och Zanna njöt han nog av lugnet resten av sin resa. Zanna och jag har nog inte setts sedan i sommras, det är galet. Men med henne spelar det inte någon roll hur många dagar det gått sedan sist. Vi har lika roligt iaf, och med henne blir jag en snuskis varken jag är nyckter eller apfull. Men kul har vi.
Marcus fick nog en ny syn av fröken H. Hahaha. Herregud :)
Ch och Zannas lägenhet är så himla fin. Stor och högt i tak. Rummet som jag kommer att ha ifall jag kommer att stanna är jättefint. Jag trivs och har en bra magkänsla ä så länge.

Idag är min intervju och jag hoppas så innerligt att detta ska gå vägen. Efter denna helgen vet jag någorlunda vad jag kan säga på intervjun. Ska förbi ett annat ställe efteråt för att lämna i ett cv, men det är på ett café. Vi får helt enkelt se vad som sker.
Men nu är det dags för mig att försöka att bli lite vacker inför min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0