God Jul

Min julkänsla finns inte.
Vaknade av att Max skrek: - Tomten har inte alls varit här i natt!


Min natt var nyttig, inte kul, men bra.
Det var väl inget nytt kan jag väl påstå, sånt jag egentligen visste.

Fick den fina kommentaren:
"Om tio år kommmer han sitta och ångra sig bittert, så sitter jag där och hånler stort att jag har kammat hem storvinsten"
Bra att någon planerar ett liv med mig som jag inte ens träffat :)

Kunde ha fått jobba i Stockholm på lördag om jag velat. Men få 500kr i handen för att jobba 21-05 är det absolut inte värdt. Även om det varit en erfarenhet. Men jag måste ju kunna betala resan också, få det att gå runt.

Nu ska jag iaf äta julfrukost med syster och familj. Sen är det dusch som gäller och att bli julfin typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0