En bra dag

Putte berättade att han läste min blogg och att den var så himla negativ, men det kan den väl få vara ett tag? För jag har nyss insett att jag är arbetslös, bostadslös och nydumpad. Men vet ni vad? Idag har det känts helt okej iaf.

Jag har haft en otroligt skön dag. Upp och börja dagen med syster i örat. Sen lite surfing, en snabbdusch och sen lunch och fika med Fauzi och Johan, precis vad jag behövde. Bara vara.
Gick in på Harrys och medelade att jag gärna praktiserade hos dom. Så jag ska få ett schema och sådär, pucko jag missade att medela att den 12:e är jag redan bokad och förhoppningsvis kommer jag även vara det den 13:e oxå :) Känns tråkigt att lämna bryggaren faktiskt, jag har ju så kul där. Många skratt blir det.
Men jag tror att jag har möjlighet att lära mig extremt mycket på Harrys. Sen får jag vara nära mina vänner, jag behöver dom.
Sen gick jag till Evelina på Evershine och fixade mina naglar och nu kan jag titta på dom igen utan att bli generad. Fixade mina ögonbryn oxå, vilken skillnad det blir med fina ögonbryn! Är grymt sugen på att testa färgade linser. Men får väl vänta med det tills jag blir miljonär igen. Sen hem och käka med Teddan en sväng och så vidare till Micke. Hahaha jag har fan bara killkompisar :) Dom bästa.
Jag har sett förjävlig ut hela dagen, men jag har  mått bra i hela kroppen. Tack för att ni bara är där, helt utan krav.

Imorgon ska jag upp och ringa doktorn, sen fortsätta på skönhetsresa. Kanske tvätta lite och sen dra ut till syrran. Massa mys med Maxen ska jag lova er. Ska sova där och sedan upp tidigt, vad onsdagen kommer innehålla vet jag inte ännu. Men på kvällen beger jag mig emot Nässjö igen en sväng. Eller Fauzi pratade om att åka dit för att köpa något till pokerklubben, kanske ska fjäska lite för honom :)

Sov sött där ute :)

Kommentarer
Postat av: Therese**

Vi ska på Hultsfred i sommar!!! Ska vi ha en tonårsnostalgifestival ihop? ;) puss

2008-12-02 @ 16:37:09
Postat av: Hanna the Dimba

Klart vi ska :) Wiiie åker du, så åker jag.

2008-12-02 @ 20:16:58
Postat av: Putte

hehe gu så skönt att du e lite glad :D

2008-12-08 @ 23:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0