Åhh så duktig!

Jag har fan gjort allt på listan idag faktiskt, duktigt.
Det var verkligen hur skönt som helst att träffa grabbarna på Windy. Jag saknar dom och jag behövde lite manhumor.
Har lite fix på julklapparna kvar dock.

Nu har jag verklige galet mycket alternativ som jag måste göra ett beslut om. Vad vill jag göra, vart vill jag jobb  och hur vill jag ha min framtid.
Jag va ju pågång till Nässjö, men just nu känns det jobbigt. Kanske jag kan bege mig ditåt senare. Men inte nu.
Jag vill inte ha det så här flyktigt och galet. Jag vill ha ett fast jobb, lya och en skön vardagsrytm. Jag var så bered och upplagd på för just det och så sparkas mina ben undan igen. Men jag håller på att resa mig, men mina ben har låst sig just nu. Men jag kommer lyckas, men när det vet jag inte.

Nej nu ska jag prata vidare med Zanna min babe på msn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0