Vilse i skogen?

Sjukhusbesöket gick bra, dock är jag har jag mått en aning illa. Men beror på starka tabletter och tomm mage.
Gick ner en sväng på jobbet för att lämna in mitt sjukintyg. Så gick jag såklart och hälsade på mina gubbar :) Det var härligt att se att dom blev glada över att se mig och saknar mig. Nu längtar jag efter dom mycket mycket mer :) Det blev en kick tillbaka.

Ja vi begav oss ut i skogen när Put valde att vakna som vi sagt.

Väl där så bestämmer vi vart våra olika spår ska vara. Har varit med där en gång innan. Put säger så går du ut på vägen där Hanna när du är klar. Kaxigt så nickar jag på huvudet och säger ja (kanske inte såg så kaxigt ut, men jag tyckte att det var självklart inne i mitt huvud. Jag hade ju koll!). Så jag lägger mitt spår och ska gå ut på vägen och jag går och går och går lite till. Tycker att jag går lite väl länge för att inte komma fram till den där jävla vägen och rätt som det är så kommer jag fram till en massa småhus. Vart fan har jag hamnat nu då? Börjar gå längst en asfaltsväg. Kommer att tänka på att jag har Puts nycklar i jackan, för han trodde att jag skulle komma tillbaka först. Min mobil ligger i hans bil, så duktigt inlåst. Men så hittar jag in på en väg jag tycker mig känna igen, eller det känns rätt att gå in just där. Tycker att jag hör någon ropa Hanna men är osäker. Möter en kvinna och frågar lite fint iaf det är det hållet jag på väg emot som det hörs en kille som ropar från.
- Ja det låter som han ropar Anna, svarar hon.
Så jag fortsätter med raska steg och önskar att jag snart är framme, vägen verkar aldrig vilja ta slut. Men efter en kort evighet så står dom där framme med bilarna. Tydligen var även Puts mobilinlåst.
Hade varit snyggt ifall jag stoppat någon och lånat en telefon och ringt och ingen Put hade svarat och jag hade verkligen ingen aning om vad område hette som vi befann oss på/i.
Men men jag lever och spåret klarade Thorsten av bra. Har ju börjat att blanda in apporter, det går la si sådär. Första visade han så gärna den andra hade han i munnen men fortsatte att spåra.
Jaja det blir nog bra :) Har ju bra hjälp runt mig.

Funderar på att skaffa en till blogg på en hundsida, så att jag tar mitt hundsnack där ist. Vad tycker ni om det?

I morgon så kommer min Therese in :)Vi ska gå i skogen med hundarna och ha det bra! Mysigt ju..

Nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0