Våran Sandra

Sandra och jag tillbringar dagen på Tylösand i torsdags med grabbarna.
Vi har varit i och badat och går sakta upp ur vattnet.
Jag håller på att få en freesbe på mig, en vacker ung man med lite långt hår räddar mig
(eller så skulle han bara fånga sin leksak)
Sandra märker inte detta, jag vänder mig snabbt till Sandra och säger:

H:- Såg du killen med långt hår?
S:- Menar du han med badbyxor?


Jag tittar mig runt om och försöker hitta någon kille som inte bär badbyxor.
Jag misslyckas.

Mobbar vi Sandra något för detta?
Ohh ja! :)

Men Sandra jag vet ingen som är så söt som du när du är full :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet inte hur jag lyckas.. haha..

det rolig med detta va att jag kom på vad jag sa 1 sek efter.. haha.. illa illa..!! =)

2008-08-03 @ 18:51:12
URL: http://sizzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0