Vänner

Thorsten är här, det är så mysigt! Jag trvis med honom.
När jag nämner att jag har honom hos mig en del är det första folk kläcker ur sig:
- Men har inte du katt?
Jo och tro det eller ej men katter och hundar kan funka ihop (Hyzz och Lycka har besöksförbud då dock så länge min katt är uppe hos mig)
Och Tösen och Thorsten är kompisar. Dom har båda trängts i sängen med mig och i mellan åt har Tösen gått och lagt sig hos Thorsten. Dock är en killen en mes och säger inte ifrån när Tösen slår honom i ansiktet. Så idag la jag mig inte i när han förföljde henne. För att hon ska få lite respekt för honom åtminstonde.
Thorsten är kanske inte den mest skräckinjagande hunden som finns.
Jag trivs med mina ludna vänner.

Jag har ju även jag fått en ny vän, Noelle = Den andra kvinnan.
Hon är bra hon och jag trivs med henne som fan. Jag fick ett mess att hon brukade fån le när hon tänkte på mig, jag försökte med att det är för att jag är en tönt. Men hon köpte inte det :)
Det är härligt när man träffar människor man klickar med. 

Jag har det bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2008-08-05 @ 19:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0