Thorsten thorsten thorsten

Varit hemma idag, hade huvudvärk som hette duga i morse.
Men mitt på dagen blev jag hämtad av Put,  vi skulle lägga spår. Han undrade om vi skulle ut till Kraftnäs.
Varför inte tänkte jag, så ut åkte vi. Men det blåste och herr Put var seg.
Efter att han flyttat om sina däck blev det glass, te och sen segstund på soffan. En väldigt glad och pussig Thorsten höll oss sällskap. Jag satt mig och läste en av hans böcker: "Inkallning". Den var bra och jag fastnade så den får jag fortsätta med :)
Hungriga blev vi, så in till stan igen och hem och laga mat. Köttfärs och spagetti, enkelt och gott.
Sen slöa vi lite till och sen till bruks.  Första gången för mig där. Put körde lydnad med Lycka och jag körde inkallning och "genom" med Thorsten. Vi får köra vårat lilla egna race, när jag inte vet vad jag kan träna än. Längtar tills kursen startar och jag får lite nya grejor som jag får göra som jag sen kan träna på.
Fick sen vara med Put och Lycka och träna skydd. Då var jag skyddfigurant. Jag skötte mig bra fick jag veta. Bra bra.
Spår måste måste måste jag göra snart. Hmm. Men nu har jag en hel helg till Thorsten.
Ja jag är en tönt och jag står för det ;)
Nästa helg beger sig alla på hundsm och lämnar mig kvar här. Hmm..
Men jag har Thorsten min kille är kvar hos mig iaf. Han ligger brevid mig och fiser nu.. suck.

Nähä läsa lite blogg nu kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0