Lite sammanfattning

Jaha fröken H är brunette igen och jag trivs, känner mig hemma. Väntar bara på sätta i löshår igen oxå, då är jag riktigt fin :) Men min frisör tycker jag ska vänta tills jag färgat håret en gång till igen, för det kan åka ur lite färg.

Ja i torsdags natt sov jag hos Noelle och i natt har jag soviti skogen hos Put. Jag och Thorsten har sovit nere på soffan, det är mysigt att ha honom vid min sida.
Det är skönt att sova där nere själv då jag vaknar rätt tidigt och då kan jag fixa och styra utan att känna att jag stör någon. Tog doggarna på en morgon promenad och njöt i solen. Det är livet det.
La ett spår till Thorsten och jag såg verkligen fram emot det. Han har ju varit så duktig. Men i dag missade han vinklarna flera gånger och så en apport, det har han aldrig gjort innan (nu fick jag det låta som vi är proffs, men vi är ju bara enkla nybörjare). Så det kändes trist när jag kände mig så säker innan...men men sånt händer tydligen.

Put och jag begav oss ut till strippkörningen efter att ha pantat alla hans burkar som han samlat på sig på ett år.
På strippen kom vi in på VIP då Put var med och startade Rabiatmotor och varit ordförande i flera år. Det var nice. Härligt att se lite folk. Sen träna hund med Noelle och sen lite corner mat. Nu sitter jag här och njuter av ensamheten och hundarna sover. (Put jobbar i natt och då har jag Lycka, ni vet mitt minidagis)

Blir lite irriterad när jag inser att någon är två olika personer beroende på vilken grupp denna umgås med. Är den med grupp A så är det helt okej att prata med mig, är den med grupp B så är hej nästan för mycket att begära. Trist.

Men det finns någon som sårade mig djupt i dag och den vet vem den är. Och det är bara den som kan ställa det till rätta. Hoppas att den vill göra det, det är den som har bollen och inte jag.

När vi tränade så frågade jag Noelle om hon inte bara kunde trolla fram min den rätta för mig. Så jag slapp anstränga mig och att den bara kunde vara där och det kunde vara självklart och enkelt. Hon pekade då och sa: där har du honom.
Jag vände mig om och där stod han, killen i mitt liv : Thorsten :)
Både hon och Put tycker att jag ska fixa ett körkort så att jag kan bli kombo med någon av dom. Vissst skulle det vara helt galet kul och skönt. Få hålla på med hundar och så.

Annars borde jag verkligen hyra/köpa ett litet hus som jag kan bygga hundgård på. Får väl överväga det om jag får vara kvar på Windy. Annars får jag väl gå och bli kär i någon hundtok som jobbar dagtid som kan ha min hund när jag jobbar. Det skulle vara bra. Så hunden är ensam 7-14 bara.
Så känner du någon sådan så säg gärna till :)

Det är höst, min lya är kall.. :(

Kommentarer
Postat av: Noelle

då är det ju helt klart bättre att bo med mig.. =)

2008-08-30 @ 20:22:28
Postat av: Hanna

Hmmm ja kanske det ;)

2008-08-30 @ 20:55:46
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0