En halv massage tack.

- Hej jag skulle vilja beställa en halv massage.
- En halv massage?
- Ja längst hela högersida.

Nej denna konsveration har aldrig förekommit, men det skulle kunna låta så idag.

Igår var jag lite småöm i höger axel, men jag var tyst och låtsades inte om det. Tänkte om jag förnekar det, försvinner det.
Självklart blev det värre längst kvällens gång och i natt har jag vaknat av att jag har ont i skinkan, höften och i hela benet.
Varför?
Så går det när man hjälper till och är skyddsfigurant... tydligen.
Hmm kanske dags att börja träna kroppen utan hund oxå om jag ska hålla på såhär.

Idag blir det spår med Noelle och Fejka för mig och Thorsten. Nice!

Kommentarer
Postat av: put

hehehe e detta något som jag ska stå för? Du e inte riktig figurant fören du blivit biten, det ska göra ont säger alla till mig hahaha

2008-08-16 @ 10:41:37
Postat av: Hanna

Hahaha om det låter så, så behöver jag inte bli en riktig figurant :) jag kan vara en fejkfigurant och en stolt sådan.

2008-08-16 @ 10:53:27
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0