Ur form totalt

I dag var en sån där dag jag inte ville resa mig ur sängen.
Jag ville bara sova, sova och sova. Dra täcket över huvudet och vara där hela dagen.
Illa måndet av tabletthelvetet har inte lagt sig ännu. Inget trevligt.
Therese kommer in och när jag bara vill låsa in mig egentligen. Jag är stressad jag har helvetes disken, jag måste bädda rent, jag vill komma hem till ett fint hem i morgon :( men det kommer jag inte att göra.
Jag hinner inte.
Ska ju umgås med Therese och hundarna och ikväll börjar min och Thorstens kurs. Det ska bli kul.... hoppas jag.
Fick lite mer pengar över än väntat så ska få med mig Therese till jami och intersport. Ska skaffa mig byxor och keps är mitt mål idag.
Jag älskar att ha keps, men jag har bara fula. Så det är ju bara att fixa.

Jag tycker att det är otäckt att vara utan Thorsten i natt. Jag är rädd för att vara själv. Igår satt Put och höll på med datorn på golvet i vardagsrummet och jag gick in till sovrummet och la mig och jag somnade jättefort. Jag hade ju två hundar och en vän hos mig. Men jag gick upp för att nattkissa hunden och sen var det svårt att sova då dom två andra åkt hem.

Jag vill inte tänka på natten som kommer. Jag vill inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0