Träningen idag

Ni får leva med att det blir mycket hundsnack nu. Vill ni ha en modeblogg, gå någon annanstans ;)
Men detta är mitt liv, just nu är det hundar högst upp. Killar längst ner. Så det så.

Började ju första träningspasset vid tolv med Noelle. La ett rätt långt spår med frolic med böj. Efter 3 m stannar han för att kissa. Min första lektion som Noelle sa: rasta hunden först.
Det gick rätt bra iaf, han är lite slarvig och vill gärna springa fram. Han har bråttom.
Kom nyss hem ifrån ett pass med Put oxå, det gick oxå bra. Vi satsar på att han inte ska slarva lika mycket.
Belöning ikväll blev en burk med biffar i slutet av spåret, det var uppskattat :) Planen är nog för mig och Thorsten är våran grundkurs och spårning för tillfället.
Han ligger nu brevid mig och är en trött kille :)

Tackar mina läromästare Noelle och Put som tar sig tid med mig och lär och hjälper mig :) Det uppskattas som fan!
Extra tack till Noelle som ger mig chansen att ha honom och att jag får vara hans extra matte. Vi kommer att ha en kul höst ihop :)

Nu ska jag duscha, diska, hänga tvätt och fxa matlåda tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0