tjockis

När jag vaknade mådde jag illa, kanske berodde på all mat dagen innan?
Upp av att mamma kommer och väcker oss kvart i åtte. Jag och Thorsten har sovit i lilla slafen i husvagnen. Drog för draperiet och drog ner rullgardinen och sen sov Thorsten och jag där hela natten, det var mysigt.
Sen upp och äta frukost, Te, jucie och mackor. Det var gott :)
Fröken H var rastlös och gick ut med hundarna på trädgården och plockade av bordet sedan kvällen innan.
Tog med mig Moster V och U och mamma och såklart alla hundarna på promenad. Det var skönt. Jag och moster U gick dock väldigt mycket snabbare än övriga två och Dante.
Jag hade Svante i koppel och Thorsten lös, det var uppskattat ska ni veta.
Mamma dukade fram ostkaka och tårta innan så jag var tvungen att smaka en bit tårta, det gjorde jag inte igår :)

Nu är jag trött och känner för en tupplur är det godkänt tror ni?
Om jag smyger till soffan nu när ingen ser?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0