Stolt som en tupp, men ägare till en höna

Ris och ros.

Vill först ge ris till människor som inte respekterar hur man sköter sin hund. Inte lyssnar på hundägaren (nej jag är inte hundägare på riktigt). Men säger jag låt bli hunden, låt då bli hunden. Ge inte hunden något från bordet utan att fråga. Ge inte hunden något överhuvudtaget utan att fråga. Detta är i min värld självklara saker. Acceptera!

Sen ros till Thorsten, massor av fina rosor till honom :)
För idag har han varit galet duktig!
Gått två skitbra spår och sen har vi kommit ett steg längre med "genom". Nu kan jag säga genom och han går med mig fyra steg, längre har jag inte velat att prova än. Men jag är nöjd.

Tvingade med min kusin på sista spåret och han tog bilder med sin mobil.


Rumpa på väg in i skogen för att lägga spår


Lek i väntan på att vi ska gå spåret

 
Wiiee duktig kille! Hitta sin belöning!

Inte dom bästa bilderna, men det är bilder iaf.


Kommentarer
Postat av: calle85

sorry min kamera är inte så bra ;O

2008-08-16 @ 20:21:22
URL: http://calle85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0