Stolt extramatte vid namn Hanna

Idag la jag ett spår till Thorsten och jag kände att shit detta kommer att gå galet dåligt. Det var en blandning av ormbuskar och ligon/blåbärsnor och jag planerade som en kratta.
Jag blev dock väldigt glad när det gick galant och han hittade fram hur bra som helst och fort gick det, hann knappt med. Så vi busade och och sprang tillbaka till Lycka och Put. Då var det deras tur. Jag hade lagt ett spår åt dom, då försökte anstränga mig mer och tänka till. Men kändes även då lite halvkast.
Men jag fick iaf beröm att det var ett bra spår.
Ser fram emot helgen, då ska vi träna mycket spår. Nu har jag mina klädnypor så jag ser vad jag håller på med eller så jag vet att vi går rätt.

Blev tacogratäng och film efteråt. Det var gott, men har lite planer på hur jag ska göra nästa gång så det blir godare med mer bett i.
Jaha ställa klockan i morgon så jag kommer upp så att jag kan packa och så innan vi beger oss till Skede. Ska verkligen bli mysigt att komma hem till mor en sväng.
Hoppas det går bra med taxarna bara. Men det tror jag nog att det ska göra. Ska bo i husvagn, frågan är om jag ska ta med buren eller inte. Får fråga mor i morgon om hennes åsikt.

Sov gott mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0