Spåret igår, dagen idag

Efter spårningen i helgen i Skede med konstiga vinklar som Thorsten klarade av galant. Var jag sugen på att lägga ut apporter längst spåret som han ska ge till mig och sen fortsätta spåra efter det.
Det gick faktiskt rätt bra. Han tyckte att det var konstigt att han skulle lämna tillbaka sin belöning och sen fortsätta. Men Thorsten är smart och fattade galoppen tror jag. Så det var riktigt kul att se. Tror det stod spårning på schemat idag igen. Blir ju pause från min sida torsdag och fredag minst. Så det är bara att köra.
Och i morgon har vi kursen för första gången :)

Har varit ute med hundarna två nu på morgonrundan. Lycka hittade ett ben, men hon spottade ut så fint när jag sa till. Sen mötte vi en hund och det blev lite morrande från båda två, men jag sa till dom och tysta blev dom. Jag vet inte, kanske hade dom dåligt morgonhumör?
Idag vid tio ska jag vara på sjukhuset. Ja ni tror väl inte att jag bara får gå hemma och skrota så här länge. Nej ni.
Så nu ska jag in i en dusch och göra mig snygg och fresch.
Lycka till, till mig själv!

Uppdaterar senare


Kommentarer
Postat av: Lovisa

gud vilka snälla mysiga ögon han har!

2008-08-26 @ 17:41:00
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Noelle

Saknar min doggie lite=/ tur han kommer hem lite imorrn så jag får pussa på han=)

2008-08-26 @ 20:27:25
Postat av: Hanna

Nämen saknar du honom :(

2008-08-26 @ 22:12:36
URL: http://dimba.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nämen saknar du honom :(

2008-08-26 @ 22:13:14
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0