Spåra ur

Igår spårade jag med Put. Det gick inte som jag ville riktigt.
La ett biffspår. Visst nu är han noggrann, men för noggrann. Att man aldrig kan bli nöjd :)
Han höll på att nosa så himla mycket efter biffbitarna på varje ställe så Put till slut frågade vad han höll på med, om han skulle kissa eller något. Nja så nöjd va jag väl inte igår.
Idag följde jag ju med Noelle ut till norra och la ett väldigt simpelt spår. Utan godis på längst spåret och rakt med en burk på slutet med biff som belöning.
Han följde det perfekt. Jag behöver bara ta på honom selen så börjar han arbeta så man kan säga att han spårade från bilen. Min duktiga killen :)
Men det gick skit bra utan massa belöning längst spåret och han hade ett härligt tempo.
Så kanske i kväll så lägger jag ett spår med en leksak på slutet och massor av bus, tror han tycker att det är roligast så.
Även om han älskar mammas biffar :)


Thorsten och Lycka efter spår tidigare i veckan.

Kommentarer
Postat av: put

tycker d e kul när ja läser att du planerar o funderar vad du gör o vad du ska göra... D e bra hanna! D måste man göra om man ska komma nån vart...

2008-08-16 @ 15:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0