Regn och tråk.

Verkligen ett jätte tråkigt väder idag. Jag tog på mig regnstället idag och likaså tvingade jag på Thorsten proffstäcket. Men han verkade tycka att han var riktigt snygg i det även att det var stort. Han är ju liksom inte så himla stor :)
Hoppas att han känner för en slö dag idag, men än så länge verkar det som det. Var ju mycket aktivetet igår trots allt.
Slappisen ligger på golvet och sover. Morrar och gnyr i sömnen.

Och vad ska jag göra? Städa och moppa golven med ett starkt gott luktande medel och få bort hunddoften.
Idag blir det en söndags dag med film som flykt ifrån regnet. Tänkte läsa lite hundböcker oxå och vara duktig.

Ha det fint.


Kommentarer
Postat av: emma

har inte tid o sen ska jag flytta o de går inte o ha han i Lgh.. han är vaktig.. så han skäller hela tiden.. en kompis hade honom i sen lgh o de gick inte...

2008-08-17 @ 14:21:29
URL: http://www.metrobloggen.se/emmazliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0