Presenter

Är ni nyfikna?

- Regnbyxor ( det är det mest behövliga jag fått)
- En brödrost (en för 4 mackor , tydligen bäst att ge mig en stor på en gång. Vill någon äta rostat med mig)
- En lyxig brödkorg som ser ut som en mössa (vi kan använda den när vi gör rostat)
- Ett servettställ med fina servetter i (man kan bli kladdig om händerna när man äter rostat, så vi kan inviga dom samtidigt)
- En ljusstake i form av en porslin ros, den är vit (det är ju trevligt med levande ljus, så det kan vi tända när vi äter)
- En chokladask (efterrätt kanske?)

- Två nallebud ( ja ni läste rätt, jag är tydligen omtyckt?)


Jag vet vem jag vill äta varma mackor med, och jag tror att du vet vem du är.
Låter det trevligt och lockande? Du vet vart du finner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0